Amennyiben már leadtad a rendelésed, de személyes átvétel helyett inkább Futárral kérnéd a kiszállítást,
kérjük e-mailben jelezd azt nekünk a szállítási és a számlázási cím megadásával!
Kiszállítási díjak:
Fotó és poszter rendelése esetén:
Fotókönyv rendelése esetén:
A feltüntetett árak tartalmazzák a 27% Áfa-t.
Szállítási határidők fénykép, poszter rendelésnél
A szállítási idő a megrendelt termék, a gyártási kapacitás és a leadás időpontjától függően kb. 3-5 munkanap (hétfő-péntek).
Akciók, ünnepi időszakok alatt ez 4-5 munkanap is lehet!
Kérjük, minden esetben várd meg az értesítő e-mailt, amiben tájékoztatunk rendelésed elkészültéről, csak ezután indulj el üzletünkbe átvenni a megrendelt terméket!
A szolgáltatás az ország egész területén belül igénybe vehető.
Fotókönyv, naptár, kreatív termékek átvétele, szállítása
A fotókönyv átvételéről és szállításáról részletesen "itt" tájékozódhatsz.
Amennyiben fotókönyvet/naptárat és fényképet/posztert is egy időben rendelsz és mindkét rendelésed futárral kéred, sajnos jelenleg nincs arra lehetőség, hogy egy futárral az összes terméket együtt szállítsák ki.
Ennek oka, hogy a fotókönyv gyártása és a fényképek, poszterek előhívása más-más helyen történik.
A személyes átvétellel kért rendeléseket a WestEnd City Centerben található átvevőpontunkon lehet átvenni.
(MM Plusz Fotó/Bestfoto – WestEnd City Center – 1062 Budapest, Váci út 1-3., aluljárószint, Kölcsey sétány 58. (Rossmann mellett)
Kérjük, minden esetben várd meg kollégáink visszajelzését a rendelés állapotáról, illetve elkészültéről, mielőtt elindulnál átvenni a terméket!
Fénykép, poszter személyes átvétele üzletünkben
A leadott fotó és poszter megrendelések kidolgozását terméktől és kapacitástól függően 2-4 munkanap (H-P) alatt vállaljuk. Vászon poszter keretezve 2-3 munkanap (csak egyes méretek).
Akciók, ünnepi időszakok alatt ez 3-5 munkanap is lehet!
Előzetes értesítés után, az alábbi üzletünkben tudod személyesen átvenni az elkészült fotókat, posztereket:
cím: 1191 Budapest, Ady Endre út 28-30. (bejárat a Szalay utca felől)
nyitvatartás: Hétfő-Szombat: 9:00-19:00, Vasárnap : 10:00-18:00
Kérjük, várd meg a megrendelés elkészültéről a tájékoztató e-mailt, mielőtt elindulnál üzletünkbe átvenni a megrendelt terméket! Előfordulhat, hogy a "Spam" vagy "Promóciók" mappába érkezik az e-mail, ezért kérjük ott is ellenőrizd!
Fénykép, poszter szállítása utánvétes csomagként, futárszolgálattal
Kiszállítás GLS futárral: 1990 Ft
Miután elkészült a megrendelésed, átadjuk a futárszolgálatnak és e-mailben tájékoztatunk erről. Ezt követően a futár a következő munkanapon szállítja ki a csomagod.
AMENNYIBEN UTÁNVÉTTEL KÉRTED a rendelésed, kérjük, hogy az elektronikus számla megérkezésekor NE UTALD El a számla összegét, mert azt majd a futárnak kell fizetned!
A kiszállítást megelőző munkanapon a GLS e-mailben értesítést küld a szállított csomag sorszámáról, mely alapján a futárszolgálat diszpécsere tájékoztatást tud nyújtani a kiszállítás pontos idejéről.
A GLS a feladók és a címzettek számára is elérhető. A címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 8.00 - 20.00 óra között működik.
Telefonszám: +36 1 802 0265, 2020.05.18-tól pedig +36 29 88 67 00
(Normál tarifával hívható belföldi telefonszám)
Az átvétel minél egyszerűbb lebonyolítása érdekében a futárcég - a webshopban történt regisztrációnál megadott telefonszámra - értesítést küld sms-ben a kiszállítás idejéről, négy óra intervallum pontossággal.
Az utánvét költségét a futárnál készpénzben és bankkártyával is ki lehet kifizetni.
Amennyiben a csomagban található termék sérült kérjük, legkésőbb 24 órán belül jelezd írásban az info@220foto.hu címre!
Egyéb tudnivalók a szállítással kapcsolatban
Amennyiben kézbesítőnk a csomag átadását nem tudja teljesíteni, úgy arról értesítést hagy a megrendelő címén. Küldeményed felől ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon érdeklődhetsz. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat a következő munkanapon ismételten megkísérli a csomag kiszállítását.
Kérjük, hogy a csomag átvételekor minden esetben ellenőrizd annak sértetlenségét! Amennyiben sérülést tapasztalsz a csomagon, kérjük azonnal jelezd ezt a kézbesítő futárnak! Ha a csomag tartalmát tekintve is sérülést észlelsz, abban az esetben ne vedd át, hanem küldd vissza a futárral és legkésőbb 24 órán belül jelezd ezt írásban nekünk az info@220foto.hu e-mail címre! Csak ebben az esetben tudjuk a reklamációt elfogadni, az átvételt követően sajnos már nem.
A feltüntetett árak tartalmazzák a 27% Áfa-t.
Fénykép, poszter Foxpost Pontban történő átvétele
Foxpost Pont átvétel: 1090 Ft
A Foxpost egy új, egyszerű csomagátvételi lehetőség, amely bevásárlóközpontokban érhető el.
Koronavírussal kapcsolatos információk
Csomagautomata telítettség
Szállítás
Miért jó neked?
Hogyan használd?
A feltüntetett árak tartalmazzák a 27% Áfa-t.
Csomagolás
Áraink tartalmazzák az elkészült rendelés sérülésmentes szállításához szükséges csomagolás költségét.