A rendszerünk csak JPG formátumú képeket fogad el, sRGB színprofillal. Sajnos jelenleg más profilra nincs lehetőség, így ha más módban rendeled meg a képeidet, a kész fotók és a rendelt képek között jelentős színkülönbségek lesznek!
Abban az esetben, ha a képed nincs beméretezve a kívánt mérethez, akkor ’Fill’ eljárás során, levágódhat belőle. Hogy ezt megelőzzük, érdemes a fotókat vagy ’Fit’ eljárással kérni, vagy egy szerkesztő programmal beméretezni. Ha nincsen otthon photoshoppod, használhatod az ingyenesen letölthető Quick JPEG Resize and Crop-ot.
Abban az esetben, ha a képeidet nem tudod a kívánt méretre beállítani kijelölés után, ellenőrizd le, hogy a képernyő alján ott van-e egy ablak, a cookie-k elfogadásáról. A fotók méretét, mennyiségét vagy papírfajtáját csakis abban az esetben tudod beállítani, ha az oldalon engedélyezed a cookie-k használatát.
Miután feltöltötted a képeket és a kosárba tetted, a "Tovább a rendeléshez" gombra kattintva a "Rendelési adatok megadása" oldalon tudod a kupont aktiválni. Célszerű először a kupont aktiválni a jobb oldalon és csak azt követően kitölteni az adatokat.
Amennyiben mégsem szeretnéd a beírt kupont aktiválni, akkor a "Kupon kód deaktiválása" gombbal visszaállíthatod az eredeti állapotot.
Fotóelőhívás és poszternyomtatás
A bejövő rendeléseket a rendelés végén megjelölt átvételi hely (Futáros kiszállítás, Foxpost stb.) szerint, időrendben hívjuk elő, mennyiségtől függetlenül. Ez általában 2-4 munkanapot vesz igénybe. Azonban akciók és ünnepek idején, illetve karácsony előtt decembertől a kidolgozási idő 4-6 munkanap is lehet.
Fotókönyv, naptár, esküvői termékek
A fotókönyv, naptár és esküvői termékek várható szállítási határidejéről részletesen itt tájékozódhatsz!
Amennyiben már leadtad a fotó vagy poszter rendelésedet és szeretnéd módosítani, esetleg töröltetni, abban az esetben a rendelés leadásától számított 3 órán belül van erre lehetőséged. Írj nekünk e-mailt hivatkozva benne a kapott rendelésazonosítóra, vagy keresd telefonon mielőbb ügyfélszolgálatunkat. Ha 3 óra elteltével jelzed nekünk, hogy változtatni szeretnél a rendeléseden, akkor már elképzelhető, hogy gyártás alatt lesz, vagyis nem tudunk rajta változtatni és a rendelést elkészítjük. Természetesen van ezt követően is lehetőséged egy új rendelés leadására, vagy a rendelés bizonyos paramétereinek változtatására, de az eredetileg leadott rendelést is ki kell fizetni, ha nem jelezted nekünk a kívánt módosításokat a megadott határidőn belül.
Fotókönyv/naptár esetében nincs lehetőség a rendelés törlésére, illetve módosítására a leadást követően.
Amennyiben futárral kéred a kiszállítást, sajnos nem tudjuk egyszerre küldeni, mivel a fotókönyv gyártása és a fényképek, poszterek előhívása más-más helyen történik.
A fotókönyvek rendelése és a fényképek/poszterek rendelése együtt nem lehetséges, külön rendszerben működik. Azonban személyes átvételnél van lehetőség a megrendelt termékek ingyenes átvételére, amennyiben megkaptad az értesítő emaileket.
Személyes átvétel:
- Fotó/poszter
2023. március 31-ig leadott fotó és poszter rendelések átvevőhelye: Béke téri üzletünkben
(1135 Budapest, Szegedi út 42-44.)
- Fotó/poszter
2023. április 1-től leadott fotó és poszter rendelések átvevőhelye: Onlinefoto
(1191 Budapest, Ady Endre út 28-30.)
- Fotókönyv/Naptár/Esküvői termékek
2022.08.30-tól leadott rendelések esetén Westend Átvevőpontunkon
(MM Plusz Fotó – WestEnd City Center – 1062 Budapest, Váci út 1-3., aluljárószint, Kölcsey sétány 58. (Rossmann mellett)
Kiszállítás esetén az alábbiak a szállítási költségek:
Fotókönyv
Átvétel futárszolgálattal - 1 690 Ft
Utánvét díja +390 Ft
Átvétel DPD csomagponton - 1 690 Ft
Fotó/poszter
Átvétel Foxpost ponton - 1090 Ft
Futárszolgálattal házhozszállítás - 1990 Ft
Tájékoztatjuk kedves megrendelőinket, hogy az 1 órás fotóelőhívás szolgáltatásunk 2020.09.21-től megszűnt.
Az összes poszterünket vastag, ütésálló papírhengerekbe csomagoljuk. A vászonpapírra kért képek esetében az egyes méreteket már keretre is feszítjük (vakrámázzuk), amelyeket kérheted személyes átvétellel vagy házhozszállítással is. Részleteket megtalálod a poszter aloldalunkon.
Természetesen a boltunkban tudsz kártyával is fizetni, illetve a futárnál is lehet készpénzben és bankkártyával is fizetni.
AMENNYIBEN UTÁNVÉTTEL KÉRTED a rendelésed, kérjük, hogy az elektronikus számla megérkezésekor NE UTALD El a számla összegét, mert azt majd a futárnak kell fizetned!
A rendelés elkészültekor emailben értesítünk. Amennyiben nem kapnál emailt, kérjük minden esetben ellenőrizd levelező rendszeredben a "Spam" és "Promóciók" mappákat is.
Az elkészült rendeléseket, a kiértesítéstől számítva nagyjából 3 hónapig tároljuk. Ha valamiért a kiértesítés után változtatnál az átvevőhelyeden, kérjük emailben vagy telefonon értesíts minket. A változtatás plusz díjba nem kerül, kivéve ha azt futáros, foxpostos kiszállítással kéred, amik plusz futárdíjat vonnak maguk után.
Fotó/Poszter
A 2023. április 1-től a fotó és poszter rendelés személyes átvételi helye megváltozott és a továbbiakban az Onlinefoto üzletében, a 1191 Budapest, Ady Endre út 28-30. szám alatt átvehető.
Fotókönyv/Naptár/Esküvői termékek
Rendelésedet 2022.08.30-a után már csak a Westendben található átvevőpontunkon lehet személyesen átvenni.
(MM Plusz Fotó – WestEnd City Center – 1062 Budapest, Váci út 1-3., aluljárószint, Kölcsey sétány 58. (Rossmann mellett)
Amennyiben valamit kifogásolnál az elkészült rendelésedben, kérjük először emailen vagy telefonon vedd fel velünk a kapcsolatot. Kérjük a vásárláskor kiállított számlát vagy nyugtát küldd el e-mailben. Ha bolti átvétellel kérted a rendelésed, akkor kérjük, hogy oda vidd majd vissza a reklamálni kívánt képeket. Ha futáros átvételi módot választottál, akkor futárt küldünk a képekért. A fotók laborba érkezésekor tudjuk csak elbírálni a reklamációt és ezt követően értesítünk téged. Ha a futáros rendelésed csomagolása megtört, kérjük ne dobd ki azt, hanem a futárnak majd abban add vissza!
Kérjük, hogy a csomag átvételekor minden esetben ellenőrizd annak sértetlenségét! Amennyiben sérülést tapasztalsz a csomagon, kérjük azonnal jelezd ezt a kézbesítő futárnak! Ha a csomag tartalmát tekintve is sérülést észlelsz, abban az esetben ne vedd át, hanem küldd vissza a futárral. Csak ebben az esetben tudjuk a reklamációt elfogadni, az átvételt követően sajnos már nem.
Kérjük, hogy ilyenkor mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen.
Amennyiben sikertelen volt a kézbesítés a csomag vissza kerül hozzánk. Ekkor mi a rendelés során megadott elérhetőségeken megpróbálunk elérni és ha szeretnéd, hogy újra küldjük a rendelésed, akkor plusz futárdíj ellenében kiküldjük. Ez azt jelenti, hogy az eredeti kiszállításkor és újraküldéskor is keletkezik szállítási költség.