Tájékoztatjuk kedves megrendelőinket, hogy az 1 órás fotóelőhívás szolgáltatásunk 2020.09.21-től megszűnik.
Bejelentkezés

Gyakori kérdések

Milyen képeket tölthetek fel?

A rendszerünk csak JPG formátumú képeket fogad el, sRGB színprofillal. Sajnos jelenleg más profilra nincs lehetőség, így ha más módban rendeled meg a képeidet, a kész fotók és a rendelt képek között jelentős színkülönbségek lesznek!

Nem szeretném, hogy levágódjon a képekből, mit tegyek?

Abba az esetben, ha a képed nincs beméretezve a kívánt mérethez, akkor ’Fill’ eljárás során, levágódhat belőle. Hogy ezt megelőzzük, érdemes a fotókat vagy ’Fit’ eljárással kérni, vagy egy szerkesztő programmal beméretezni. Ha nincsen otthon photoshoppod, használhatod az ingyenesen letölthető Quick JPEG Resize and Crop-ot.

Miért nem tudom a feltöltött képeimet megrendelés előtt beállítani?

Abban az esetben, ha a képeidet nem tudod a kívánt méretre beállítani kijelölés után, ellenőrizd le, hogy a képernyő alján ott van-e egy ablak, a cookie-k elfogadásáról. A fotók méretét, mennyiségét vagy papírfajtáját csakis abban az esetben tudod beállítani, ha az oldalon engedélyezed a cookie-k használatát.

Általában mennyi idő alatt készülnek el a rendelések?

Fotóelőhvás és poszternyomtatás
A bejövő rendeléseket a rendelés végén megjelölt átvételi hely (Futáros kiszállítás, Foxpost stb.) szerint, időrendben hívjuk elő, mennyiségtől függetlenül.  Ez általában 1-3 munkanapot vesz igényben. Azonban akciók és ünnepek idején, a kidolgozási idő 1-5 munkanap is lehet. 

Fotókönyv, naptár, esküvői termékek

A fotókönyv, naptár és esküvői termékek várható szállítási határidejéről részletesen itt tájékozódhatsz! 

Ha fotókönyvet és fényképet/posztert is egyidőben rendelek, van-e lehetőség arra, hogy a futárral az összes terméket együtt szállítsák ki?
Amennyiben futárral kéred a kiszállítást, sajnos nem tudjuk egyszerre küldeni, mivel a fotókönyv gyártása és a fényképek, poszterek előhívása más-más helyen történik. Azonban a személyes átvétel esetén, ha ugyanazon boltba (Béke tér, Boráros tér, Szeged) kéred az átvételt, akkor megoldható, hogy egyszerre vehesd át, de kérjük minden esetben várd meg az értesítő emaileket mind a fotókönyvről, mind pedig a fényképekről és csak akkor indulj el az üzletbe átvenni a rendeléseidet.

Milyen gyorsan készül el az 1 órás kidolgozás, hol tudok ilyet kérni?
Tájékoztatjuk kedves megrendelőinket, hogy az 1 órás fotóelőhívás szolgáltatásunk 2020.09.21-től megszűnt.

A posztereket milyen módon csomagolják?

Az összes poszterünket vastag, ütésálló papírhengerekbe csomagoljuk. A vászonpapírra kért képeket, nem áll módunkban kifeszíteni, kasírozni, hasonlóan, mint a fényes és a selyemfényű papír esetében, ezeket a posztereket is hengerekbe adjuk át a megrendelőknek.

Tudok-e a boltba vagy a futárnál kártyával fizetni?

Természetesen boltjainkban tud kártyával fizetni, azonban a futároknál csak készpénzes fizetésre van lehetőség.

A rendelésemet tudom-e utalva fizetni?

Amennyiben a rendelésedet utalással szeretnéd fizetni, kérjük a ’Rendelési adatok megadásánál’ a ’Megjegyzésbe’ írd bele, hogy utalva fizetnél és a rendelés leadása után emailben is értesíts minket. Mi küldünk neked egy proformát az összegről, majd az összeg beérkezése után elkészítjük a rendelésedet.

Hogyan értesülök arról, ha elkészült a megrendelésem?
A rendelés elkészültekor emailben értesítünk. Amennyiben nem kapnál emailt, kérjük minden esetben ellenőrizd levelező rendszeredben a "spam" és "promóciók" mappákat is.

Az elkészült képeimet mennyi ideig tudom átvenni?

Az elkészült rendeléseket, a kiértesítéstől számítva nagyjából 3 hónapig tároljuk. Ha valamiért a kiértesítés után változtatnál az átvevőhelyeden, kérjük emailben vagy telefonon értesíts minket. A változtatás plusz díjba nem kerül, kivéve ha azt futáros, foxpostos vagy pickpackos kiszállítással kéred, amik plusz futárdíjat vonnak maguk után.

Milyen eszközön vihetem be a boltba a képeket, ha személyesen szeretném leadni őket?

A képeket pendriveon vagy külső winchesteren is behozhatod bármelyik üzletünkbe! A gyorsabb ügyintézés érdekében a kérésünk lenne, hogy a képeket a kívánt méret és darabszám szerint mappázva hozd be nekünk.

Nem vagyok megelégedve a megkapott képeimmel, mit tegyek?

Amennyiben valamit kifogásolnál az elkészült rendelésedben, kérjük először emailen vagy telefonon vedd fel velünk a kapcsolatot. Ha bolti átvétellel kérted a rendelésed,  akkor kérjük, hogy oda vidd majd vissza a reklamálni kívánt képeket. Ha futáros vagy pickpackos átvételi módot választottál, akkor futárt küldünk a képekért. A fotók laborba érkezésekor tudjuk csak elbírálni a reklamációt és ezt követően értesítünk téged. Ha a futáros vagy pickpackos rendelésed csomagolása megtört, kérjük ne dobd ki azt, hanem a futárnak majd abba add vissza!

Futárral történő kiszállítás során megsérült a csomag, ilynekor mi a teendő?

Kérjük, hogy a csomag átvételekor minden esetben ellenőrizd annak sértetlenségét! Amennyiben sérülést tapasztalsz a csomagon, kérjük azonnal jelezd ezt a kézbesítő futárnak! Ha a csomag tartalmát tekintve is sérülést észlelsz, abban az esetben ne vedd át, hanem küldd vissza a futárral. Csak ebben az esetben tudjuk a reklamációt elfogadni, az átvételt követően sajnos már nem.

 

 

 

 

© 2020 - 220volt Magyarország Kft. • info • +36 20/376-22-76
Tudtad?
Nem akarsz levágást a képeidből, rendeld meg képeidet fit módban. további infók "itt"