Koronavírus intézkedések - folyamatos információk az esetleges változásokról "itt"!
Bejelentkezés

Gyakori kérdések

Milyen képeket tölthetek fel?

A rendszerünk csak JPG formátumú képeket fogad el, sRGB színprofillal. Sajnos jelenleg más profilra nincs lehetőség, így ha más módban rendeled meg a képeidet, a kész fotók és a rendelt képek között jelentős színkülönbségek lesznek!

Nem szeretném, hogy levágódjon a képekből, mit tegyek?

Abba az esetben, ha a képed nincs beméretezve a kívánt mérethez, akkor ’Fill’ eljárás során, levágódhat belőle. Hogy ezt megelőzzük, érdemes a fotókat vagy ’Fit’ eljárással kérni, vagy egy szerkesztő programmal beméretezni. Ha nincsen otthon photoshoppod, használhatod az ingyenesen letölthető Quick JPEG Resize and Crop-ot.

Miért nem tudom a feltöltött képeimet megrendelés előtt beállítani?

Abban az esetben, ha a képeidet nem tudod a kívánt méretre beállítani kijelölés után, ellenőrizd le, hogy a képernyő alján ott van-e egy ablak, a cookie-k elfogadásáról. A fotók méretét, mennyiségét vagy papírfajtáját csakis abban az esetben tudod beállítani, ha az oldalon engedélyezed a cookie-k használatát.

Általában mennyi idő alatt készülnek el a rendelések?

Fotóelőhvás és poszternyomtatás
A bejövő rendeléseket a rendelés végén megjelölt átvételi hely (Futáros kiszállítás, Foxpost stb.) szerint, időrendben hívjuk elő, mennyiségtől függetlenül.  Ez általában 1-3 munkanapot vesz igényben. Azonban akciók és ünnepek idején, a kidolgozási idő 1-5 munkanap is lehet. Amennyiben sürgős lenne az előhívás, nálunk van lehetőség 1 órás fotókidolgozást kérni vagy a már leadott rendelést erre módosítani.

Fotókönyv, naptár, esküvői termékek

A fotókönyv, naptár és esküvői termékek várható szállítási határidejéről részletesen itt tájékozódhatsz! 

Milyen gyorsan készül el az 1 órás kidolgozás, hol tudok ilyet kérni?

Az 1 órás kidolgozást csak Béke téri átvétellel kérheted, más üzletünkben ilyenre nincs lehetőség! Általában ez egy órán belül elkészül, azonban akciók és ünnepek során, ez az időintervallum akár két órára is kibővülhet.

A posztereket milyen módon csomagolják?

Az összes poszterünket vastag, ütésálló papírhengerekbe csomagoljuk. A vászonpapírra kért képeket, nem áll módunkban kifeszíteni, kasírozni, hasonlóan, mint a fényes és a selyemfényű papír esetében, ezeket a posztereket is hengerekbe adjuk át a megrendelőknek.

Tudok-e a boltba vagy a futárnál kártyával fizetni?

Természetesen boltjainkban tud kártyával fizetni, azonban a futároknál csak készpénzes fizetésre van lehetőség.

A rendelésemet tudom-e utalva fizetni?

Amennyiben a rendelésedet utalással szeretnéd fizetni, kérjük a ’Rendelési adatok megadásánál’ a ’Megjegyzésbe’ írd bele, hogy utalva fizetnél és a rendelés leadása után emailben is értesíts minket. Mi küldünk neked egy proformát az összegről, majd az összeg beérkezése után elkészítjük a rendelésedet.

Hogyan értesülök arról, ha elkészült a megrendelésem?
A rendelés elkészültekor emailben értesítünk. Amennyiben nem kapnál emailt, kérjük minden esetben ellenőrizd levelező rendszeredben a "spam" és "promóciók" mappákat is.

Az elkészült képeimet mennyi ideig tudom átvenni?

Az elkészült rendeléseket, a kiértesítéstől számítva nagyjából 3 hónapig tároljuk. Ha valamiért a kiértesítés után változtatnál az átvevőhelyeden, kérjük emailben vagy telefonon értesíts minket. A változtatás plusz díjba nem kerül, kivéve ha azt futáros, foxpostos vagy pickpackos kiszállítással kéred, amik plusz futárdíjat vonnak maguk után.

Milyen eszközön vihetem be a boltba a képeket, ha személyesen szeretném leadni őket?

A képeket pendriveon, külső winchesteren vagy akár mobilon is behozhatod, bármelyik üzletünkbe! A gyorsabb ügyintézés érdekében a kérésünk lenne, hogy a képeket a kívánt méret és darabszám szerint mappázva hozd be nekünk, illetve ha mobilon hozod a képeket, a mobil kábeljét kérjük hozd magaddal!

Nem vagyok megelégedve a megkapott képeimmel, mit tegyek?

Amennyiben valamit kifogásolnál az elkészült rendelésedben, kérjük először emailen vagy telefonon vedd fel velünk a kapcsolatot. Ha bolti átvétellel kérted a rendelésed,  akkor kérjük, hogy oda vidd majd vissza a reklamálni kívánt képeket. Ha futáros vagy pickpackos átvételi módot választottál, akkor futárt küldünk a képekért. A fotók laborba érkezésekor tudjuk csak elbírálni a reklamációt és ezt követően értesítünk téged. Ha a futáros vagy pickpackos rendelésed csomagolása megtört, kérjük ne dobd ki azt, hanem a futárnak majd abba add vissza!

Futárral történő kiszállítás során megsérült a csomag, ilynekor mi a teendő?

Kérjük, hogy a csomag átvételekor minden esetben ellenőrizd annak sértetlenségét! Amennyiben sérülést tapasztalsz a csomagon, kérjük azonnal jelezd ezt a kézbesítő futárnak! Ha a csomag tartalmát tekintve is sérülést észlelsz, abban az esetben ne vedd át, hanem küldd vissza a futárral. Csak ebben az esetben tudjuk a reklamációt elfogadni, az átvételt követően sajnos már nem.

 

 

 

 

© 2020 - 220volt Magyarország Kft. • info • +36 20/376-22-76
Tudtad?
Nem akarsz levágást a képeidből, rendeld meg képeidet fit módban. további infók "itt"