Bejelentkezés

Gyakori kérdések

A rendszerünk csak JPG formátumú képeket fogad el, sRGB színprofillal. Sajnos jelenleg más profilra nincs lehetőség, így ha más módban rendeled meg a képeidet, a kész fotók és a rendelt képek között jelentős színkülönbségek lesznek!

Abba az esetben, ha a képed nincs beméretezve a kívánt mérethez, akkor ’Fill’ eljárás során, levágódhat belőle. Hogy ezt megelőzzük, érdemes a fotókat vagy ’Fit’ eljárással kérni, vagy egy szerkesztő programmal beméretezni. Ha nincsen otthon photoshoppod, használhatod az ingyenesen letölthető Quick JPEG Resize and Crop-ot.

Abban az esetben, ha a képeidet nem tudod a kívánt méretre beállítani kijelölés után, ellenőrizd le, hogy a képernyő alján ott van-e egy ablak, a cookie-k elfogadásáról. A fotók méretét, mennyiségét vagy papírfajtáját csakis abban az esetben tudod beállítani, ha az oldalon engedélyezed a cookie-k használatát.

Miután feltöltötted a képeket és a kosárba tetted,  a "Tovább a rendeléshez" gombra kattintva a "Rendelési adatok megadása" oldalon tudod a kupont aktiválni. Célszerű először a kupont aktiválni a jobb oldalon és csak azt követően kitölteni az adatokat.
Amennyiben mégsem szeretnéd a beírt kupont aktiválni, akkor a "Kupon kód deaktiválása" gombbal visszaállíthatod az eredeti állapotot.

Fotóelőhívás és poszternyomtatás
A bejövő rendeléseket a rendelés végén megjelölt átvételi hely (Futáros kiszállítás, Foxpost stb.) szerint, időrendben hívjuk elő, mennyiségtől függetlenül.  Ez általában 2-4 munkanapot vesz igényben. Azonban akciók és ünnepek idején, a kidolgozási idő 2-6 munkanap is lehet. 

Fotókönyv, naptár, esküvői termékek

A fotókönyv, naptár és esküvői termékek várható szállítási határidejéről részletesen itt tájékozódhatsz! 

Amennyiben már leadtad a rendelésedet és szeretnéd módosítani, esetleg töröltetni, abban az esetben a rendelés leadásától számított 6 órán belül van  erre lehetőséged. Írj nekünk e-mailt hivatkozva benne a kapott rendelésazonosítóra, vagy keresd telefonon mielőbb ügyfélszolgálatunkat. Ha 6 óra elteltével jelzed nekünk, hogy változtatni szeretnél a rendeléseden, akkor már elképzelhető, hogy gyártás alatt lesz, vagyis nem tudunk rajta változtatni és a rendelést elkészítjük. Természetesen van ezt követően is lehetőséged egy új rendelés leadására, vagy a rendelés bizonyos paramétereinek változtatására, de az eredetileg leadott rendelést is ki kell fizetni, ha nem jelezted nekünk a kívánt módosításokat a megadott határidőn belül.

Amennyiben futárral kéred a kiszállítást, sajnos nem tudjuk egyszerre küldeni, mivel a fotókönyv gyártása és a fényképek, poszterek előhívása más-más helyen történik. Azonban a személyes átvétel esetén, ha ugyanazon boltba (Béke tér, Boráros tér, Szeged) kéred az átvételt, akkor megoldható, hogy egyszerre vehesd át, de kérjük minden esetben várd meg az értesítő emaileket mind a fotókönyvről, mind pedig a fényképről, poszterről  és csak akkor indulj el az üzletbe átvenni a rendeléseidet.

A fotókönyvek rendelése és a fényképek/poszterek rendelése együtt nem lehetséges, külön rendszerben működik. Azonban a fentiekben említett személyes átvételnél van lehetőség az összes rendelt termék együttes ingyenes átvételére, amennyiben megkaptad az értesítő emaileket.

Kiszállítás esetén az alábbiak a szállítási költségek:

Fotókönyv
Átvétel futárszolgálattal - 1 390 Ft
Átvétel DPD csomagponton - 1 390 Ft

Fotó/poszter 
Átvétel Foxpost ponton - 990 Ft
Átvétel PickPack ponton - 999 Ft
Futárszolgálattal házhozszállítás - 999 Ft

Tájékoztatjuk kedves megrendelőinket, hogy az 1 órás fotóelőhívás szolgáltatásunk 2020.09.21-től megszűnt.

Az összes poszterünket vastag, ütésálló papírhengerekbe csomagoljuk. A vászonpapírra kért képeket, nem áll módunkban kifeszíteni, kasírozni, hasonlóan, mint a fényes és a selyemfényű papír esetében, ezeket a posztereket is hengerekbe adjuk át a megrendelőknek.

Természetesen boltjainkban tud kártyával fizetni, azonban a futároknál csak készpénzes fizetésre van lehetőség.
 

Amennyiben a rendelésedet utalással szeretnéd fizetni, kérjük a "Rendelési adatok megadásánál" a "Megjegyzésbe" írd bele, hogy utalva fizetnél és a rendelés leadása után emailben is értesíts minket. Mi küldünk neked egy proformát az összegről, majd az összeg beérkezése után elkészítjük a rendelésedet.

A rendelés elkészültekor emailben értesítünk. Amennyiben nem kapnál emailt, kérjük minden esetben ellenőrizd levelező rendszeredben a "Spam" és "Promóciók" mappákat is.

Az elkészült rendeléseket, a kiértesítéstől számítva nagyjából 3 hónapig tároljuk. Ha valamiért a kiértesítés után változtatnál az átvevőhelyeden, kérjük emailben vagy telefonon értesíts minket. A változtatás plusz díjba nem kerül, kivéve ha azt futáros, foxpostos vagy pickpackos kiszállítással kéred, amik plusz futárdíjat vonnak maguk után.

A képeket pendriveon vagy külső winchesteren is behozhatod bármelyik üzletünkbe! A gyorsabb ügyintézés érdekében a kérésünk lenne, hogy a képeket a kívánt méret és darabszám szerint mappázva hozd be nekünk.

Amennyiben valamit kifogásolnál az elkészült rendelésedben, kérjük először emailen vagy telefonon vedd fel velünk a kapcsolatot. Kérjük a vásárláskor kiállított számlát vagy nyugtát küldd el e-mailben. Ha bolti átvétellel kérted a rendelésed,  akkor kérjük, hogy oda vidd majd vissza a reklamálni kívánt képeket. Ha futáros vagy pickpackos átvételi módot választottál, akkor futárt küldünk a képekért. A fotók laborba érkezésekor tudjuk csak elbírálni a reklamációt és ezt követően értesítünk téged. Ha a futáros vagy pickpackos rendelésed csomagolása megtört, kérjük ne dobd ki azt, hanem a futárnak majd abban add vissza!

Kérjük, hogy a csomag átvételekor minden esetben ellenőrizd annak sértetlenségét! Amennyiben sérülést tapasztalsz a csomagon, kérjük azonnal jelezd ezt a kézbesítő futárnak! Ha a csomag tartalmát tekintve is sérülést észlelsz, abban az esetben ne vedd át, hanem küldd vissza a futárral. Csak ebben az esetben tudjuk a reklamációt elfogadni, az átvételt követően sajnos már nem.

Kérjük, hogy ilyenkor mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen.
Amennyiben sikertelen volt a kézbesítés a csomag vissza kerül hozzánk. Ekkor mi a rendelés során megadott elérhetőségeken megpróbálunk elérni és ha szeretnéd, hogy újra küldjük a rendelésed, akkor plusz futárdíj ellenében kiküldjük. Ez azt jelenti, hogy az eredeti kiszállításkor és újraküldéskor is keletkezik szállítási költség.

© 2021 - 220volt Magyarország Kft. • info • +36 20/376-22-76
Tudtad?
Nem akarsz levágást a képeidből, rendeld meg képeidet fit módban. további infók "itt"